Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel JB C.
Accueil chaleureux ! Pizza délicieuse !
Hodnotil uživatel blaithin b.
Excellent service Lovely food.
Hodnotil uživatel Gilles B.
Hodnotil uživatel Claude C.
Les plats sont bons, les prix raisonnables.
Hodnotil uživatel Jessica D.
Des très bonnes pizzas mais pas assez chaudes de temps en temps, un acceuil dynamique !
Hodnotil uživatel Anne D.
Restaurant très agréable
Hodnotil uživatel Dorothée C.
Hodnotil uživatel Pat J.
Tres bon pizza, osso bucco saveureux et service efficace et sympathique.
Hodnotil uživatel Marianne M.
Hodnotil uživatel Françoise H.
Bonne cuisine Bonnes pizzas Accueil sympathique